Wednesday, June 5, 2013

Pembevodka

1 HAFTA ÖNCE SIRADAN BİR ÖĞRENCİYDİM, 5 GÜN ÖNCE EYLEMCİ OLDUM BUGÜNSE PROFESYONEL ÇAPULCUYUM YARIN NE OLCAM ALLAH BİLİR.

Photo



vecihininsesi: ahahahahahahhahaahhahahahhahahaha



vecihininsesi:

ahahahahahahhahaahhahahahhahahaha

Photo



Photo



siktiretherseyii: ilkbenyazmam: Ohaaa aahshwjwknsdhwkwl Ben...



siktiretherseyii:

ilkbenyazmam:

Ohaaa aahshwjwknsdhwkwl

Ben bi Fenerbahçe li olarak hiç tereddütsüz söylüyorum : SİZE ÖLÜRÜM ABİ

birazturkuaz: hayatbazensicakcikolata: yine tumblr hep...



birazturkuaz:

hayatbazensicakcikolata:

yine tumblr hep tumblr 

İŞTE BU YÜZDEN TUMBLRI SEVİYORUZ!

okuyupadamolacak: İsyan günlerinde mizah  BAYILDIM.





















okuyupadamolacak:

İsyan günlerinde mizah 

BAYILDIM.

birsorunumuzvar: Duvarlarda Gezi Parkı Direnişi… biraz da...





















birsorunumuzvar:

Duvarlarda Gezi Parkı Direnişi…

biraz da gülelim :)

aklimabiseygelmiyoooki: kim sevmez ki bu milleti. ne haldeyken...











aklimabiseygelmiyoooki:

kim sevmez ki bu milleti. ne haldeyken kafalar zehir sghgk

Photo



DGKLJDFGKLGJKSDGKLDKLSDKSLJKSK



DGKLJDFGKLGJKSDGKLDKLSDKSLJKSK

hayatcokrerero: duvardakisesler: #direnishatirasi Oha çok iyi...



hayatcokrerero:

duvardakisesler:

#direnishatirasi

Oha çok iyi adjfjsjdlshdjajd

Photo



occupygezipics: In Gezi Parki, Taksim, this public bus is now a...



occupygezipics:

In Gezi Parki, Taksim, this public bus is now a library

Photo



bunlarancakfilmlerdeolur: boyuntanrisi: Emine Ülker Tarhan...



bunlarancakfilmlerdeolur:

boyuntanrisi:

Emine Ülker Tarhan 1930 Yılı Cevabı

Kadın ne konuştu be, izleyin kesinlikle. 

helal olsun ya ne güzel konuştun

Photo



rockyildiizi: rocknrollsvoice: Everyday I'm...



rockyildiizi:

rocknrollsvoice:

Everyday I'm Çapuling

-Bayılıyorum bu ülkenin insanına

ahahahahahha :ddd süper olmuş helalll

Photo



No comments:

Post a Comment